بـ إشتراكك معنا يصلك كل جديـــد

للإشتراك أدخل بريدك الإلكترونى هنا

أطيعى أمر الله كى لا تضيعى سدى Obey God's command

أطيعى أمر الله كى لا تضيعى سدى Obey God's command

الحجاب - يا زهرة فى المدى







هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

انا والله من قبل ما كنت محجبه وعادي بلبس اي لبس بس كنت دايما بذكر الله في جلساتي مع صحباتي ومواظبه علي صلواتي حتي في الجامعه حتي اذا في حفله ما كنت بنسي الله. وكانو دايما يقولي انت بتقطعي الجلسه علشان تروحي المسجد خليها بعد ما نكمل الونسه الحمدلله ماكنت بسمع كلامهم الحاجه الناقصه فيني الحجاب مرا حصل لي موقف حسيت انو ربنا بيحبني شديد ومن ذلك الموقف اتحجبت الي يومنا هذا والحدلله...

Mr. Saad يقول...

اللهم ثبت أختنا الفاضله على دينك ونجها من الشيطان وشركه
والله فرحتى قلبى بكلامك وياريت ما تحرميناش من تجاربك او تجارب الأصدقاء ليعم النفع للجميع

غير معرف يقول...

انشاالله ما حبخل عليكم بشئ وشكرا علي الرد

Mr. Saad يقول...

جزاك الله خيرا

أقسام الموقع